نام کاربری کلمه عبور ثبت نام دریافت رمز عبور

این مجموعه با بیش از ۵۰ سال تجربه فعالیت در صنعت چاپ و بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه ارائه سفارشات چاپی رنگی در اندازه‌های کوچک و به عنوان یکی از بنیانگذاران ارائه سفارشات چاپی با خدمات مشترک در شرق کشور افتخار دارد با ...

امروز   چهارشنبه       ۱۳۹۶/۹/۲۲       ساعت:
صفحه اصلی > آرشیو اخبار > عدم توجه به لیبل یک محصول چاپ صفحه فید RSS

عدم توجه به لیبل یک محصول

1393 9 23



امروزه لیبل به عنوان وسیله ای برای معرفی محصول و کالا به شمار می رود و مردم با خواندن مطالب روی آن، اقدام به خرید کالا می کنند.اما متاسفانه در ایران به دلیل استفاده همزمان چند لیبل بر روی یک کالا،اهمیت مطالب لیبل کمرنگ شده است.حتی در ایران لیبل برای افراد نابینا تولید نمی شود و یا آنقدر مطالب را ریز و شلوغ می نویسند که خریدار دیگر توجه ای به خواندن ندارد یا به چند زبان نوشته می شوند که گویا این کالا برای قفسه های اروپایی و آمریکایی تولید شده است.یکی دیگر از دلایل کم توجهی به لیبل رنگ آن است چرا که در اروپا تاریخ انقضای یک محصول به اتمام برسد، رنگ لیبل عوض شده و راهی برای فریب عموم وجود ندارد.در حالی که در ایران، تاریخ روی لیبل ثبت نمی شود.