نام کاربری کلمه عبور ثبت نام دریافت رمز عبور

این مجموعه با بیش از ۵۰ سال تجربه فعالیت در صنعت چاپ و بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه ارائه سفارشات چاپی رنگی در اندازه‌های کوچک و به عنوان یکی از بنیانگذاران ارائه سفارشات چاپی با خدمات مشترک در شرق کشور افتخار دارد با ...

امروز   جمعه       ۱۴۰۳/۱/۳۱       ساعت:
صفحه اصلی > آرشیو اخبار > در آستانه انتخابات انتظار جامعه چاپ از رییس جمهور آینده چاپ صفحه فید RSS

در آستانه انتخابات انتظار جامعه چاپ از رییس جمهور آینده

1396 2 16

نماینده تشکل‌های صنعت چاپ استان‌ها مقصر اصلی مشکلات صنعت چاپ را صنف دانست و گفت: در ابتدا باید صنف برای پیشبرد اهداف خود گام بردارد.

غلامرضا شجاع، نماینده تشکل‌های صنعت چاپ استان‌ها در خصوص انتظارات جامعه چاپ از رییس جمهور آینده عنوان کرد: متاسفانه با وجود اینکه صنعت چاپ یک فرصت برای ارتقا و شکوفایی بخش تولید و بستری مناسب برای توسعه اقتصادی کشور است ولی دولت‌ها هیچ توجهی به این صنعت نداشته و حمایتی از آن نمی‌کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه صنعت چاپ بین صنایع دیگر مظلوم واقع شده است، گفت: با توجه به رشد روز افزون صنعت چاپ نباید به این صنعت نگاهی صرفا فرهنگی داشت بلکه باید از آن به عنوان چرخ صنعت یاد کرد چرا که صنعت چاپ به عنوان یک صنعت تکمیلی در راستای دیگر صنایع در حرکت است.

غلامرضا شجاع با اشاره به نقش موثر صنعت چاپ در تولید افزود: امروزه با پیشرفت تکنولوژی، چاپ بیش از پیش پا در صنعت نهاده ولی متاسفانه هیچ شناختی نسبت به قابلیت‌ها وکاربردهای صنعت چاپ در تولید وجود ندارد.

وی در ادامه مقصر اصلی وجود مشکلات صنعت چاپ را خود صنف دانست و بیان کرد: با وجود دغدغه‌ها و مشکلاتی که در دولت وجود دارد، در ابتدا خود صنف  باید به داد خود برسد و در راستای پیشبرد اهداف خود گام بردارد. اگر صنف پیگیر رسیدگی به مسائل و معضلات خود باشد دولت‌ هم به فکر حل آن برمی‌آید.

نماینده تشکل‌های صنعت چاپ استان‌ها در پایان با اشاره به دو اقدام دولت در پیشبرد اهداف صنعت چاپ اظهار داشت: امضا تفاهم نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و وزارت امور اقتصادی و دارایی از اقداماتی بود که در دولت برای بهبود وضعیت صنعت چاپ انجام شد که البته هنوز به بار ننشسته است.




چاپ/صنعت چاپ/چاپخانه/انتخابات/