نام کاربری کلمه عبور ثبت نام دریافت رمز عبور

این مجموعه با بیش از ۵۰ سال تجربه فعالیت در صنعت چاپ و بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه ارائه سفارشات چاپی رنگی در اندازه‌های کوچک و به عنوان یکی از بنیانگذاران ارائه سفارشات چاپی با خدمات مشترک در شرق کشور افتخار دارد با ...

امروز   پنجشنبه       ۱۴۰۳/۱/۳۰       ساعت:
صفحه اصلی > آرشیو اخبار > طراحی شرقی / پوستر‌های تایپوگرافی چاپ صفحه فید RSS

طراحی شرقی / پوستر‌های تایپوگرافی

1393 12 24

طراحی شرقی / پوستر‌های تایپوگرافی


نمایشگاه طراحی شرقی، مروری بر پوستر‌های تایپوگرافی چهار نسل از طراحان گرافیک ایران است. اولین نمایش این مجموعه در مهر ماه سال ٩٣ در تورین ایتالیا و در رویداد هفته طراحی میلان ٢٠١۴، با استقبال فراوان مخاطبان برگزار گردید. سپس آبان ماه امسال در قزوین و بهمن ماه در شهر ساری در معرض دید علاقمندان قرار گرفت و اینک به همت هنرستان هنرهای تجسمی پسران تهران، در نگارخانه شریف آبادی در حال برگزارى است.
«علیرضا وکیلی ورجوی» دبیر نمایشگاه، درباره این نمایشگاه می گوید: «طراحی شرقی، آینه‌ای است از تلاش‌های طراحان گرافیک ایران، در استفاده از تایپ و نوشتار فارسی در قالب پوستر. تلاش شده در انتخاب این ۳۰ طراح و پوسترهایشان که چهار نسـل از طراحان گرافیـک ایـران را شامـل می‌شود، علاوه بر بیان شیوه و نوع برخورد هر طراح با مقوله تایپ، مجموع آثار نیز متنوع و با گستره‌ای جالب در مواجهه با این موضوع باشد.
قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی، ساعد مشکی، مجید عباسی، کوروش پارسانژاد، فرزاد ادیبی، بیژن صیفوری، مهدی محمدی، اونیش امین الهی، علیرضا وکیلی ورجوی، پریسا تشکری، کسری عابدینی، دامون خانجان زاده، بهراد جوانبخت، کوروش جدی، مریم عنایتی، لیلا میری، آرمین مهدوی، احسان رضوانی، امیرحسین قوچی بیک، مجید کاشانی، مهدی سعیدی، مهدی مهدیان، رضا باباجانی، امید نعم الحبیب، عمار عیسی پور، مهدی فاتحی، محمد اردلانی، مسعود آقایی و ائلمان تقی دوست ٣٠ هنرمندی هستند که آثارشان در نمایشگاه طراحی شرقی ارایه شده است.
این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه از ساعت ۹ تا ۱۵ در خیابان انقلاب، پیچ شمیران، خیابان نورمحمدی، هنرستان هنرهای زیبای پسران در معرض دید علاقمندان است.

منبع : روز رنگ