نام کاربری کلمه عبور ثبت نام دریافت رمز عبور

این مجموعه با بیش از ۵۰ سال تجربه فعالیت در صنعت چاپ و بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه ارائه سفارشات چاپی رنگی در اندازه‌های کوچک و به عنوان یکی از بنیانگذاران ارائه سفارشات چاپی با خدمات مشترک در شرق کشور افتخار دارد با ...

امروز   پنجشنبه       ۱۴۰۳/۲/۶       ساعت:
صفحه اصلی > آرشیو اخبار > رقابت 3500 اثر در مسابقات آثار چاپی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ چاپ صفحه فید RSS

رقابت 3500 اثر در مسابقات آثار چاپی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ

1393 12 1

رقابت 3500 اثر در مسابقات آثار چاپی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ

رئیس بخش مسابقات آثار چاپی «چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ» از ارسال 3500 اثر به در این دوره از جشنواره خبر داد.

محمدحسین رحیمی یگانه رئیس بخش مسابقات آثار چاپی، ‌بیان داشت: 500 شرکت‌کننده در جشنواره از طریق مراجعه به سایت ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند، همچنین 3 هزار اثر هم به دبیرخانه ارسال شده‌ است که این‌ آثار پس از ثبت‌ نام و تعریف بارکد در جشنواره، شرکت داده شدند.

وی درباره تعداد داوران داوطلب برای حضور در داوری‌های این دوره از مسابقات آثار چاپی، گفت:‌ حدود 15 داور اعلام آمادگی کرده بودند و در یک جلسه عالی داوری، صلاحیت برخی از این داوران تأیید شد و آنها به لیست داوران این دوره از جشنواره مسابقات آثار چاپ افزوده شدند؛ البته از تمام داورانی که در دوره‌های پیشین حضور داشتند، برای حضور در این دوره از مسابقات جشنواره، دعوت به عمل آمد.

رحیمی یگانه ادامه داد: در کنار میزان شرکت‌کنندگان، مهمترین تفاوت این دوره از جشنواره، داوری‌ آثار است. زیرا لیست داوران در سایت وجود دارد و از سوی دیگر معیارهای داوری نیز مشخص و معین شده‌اند، همچنین آثاری که ارائه شده‌اند، مشخص هستند که در چه گروه‌هایی ثبت‌نام کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس