نام کاربری کلمه عبور ثبت نام دریافت رمز عبور

این مجموعه با بیش از ۵۰ سال تجربه فعالیت در صنعت چاپ و بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه ارائه سفارشات چاپی رنگی در اندازه‌های کوچک و به عنوان یکی از بنیانگذاران ارائه سفارشات چاپی با خدمات مشترک در شرق کشور افتخار دارد با ...

امروز   سه شنبه       ۱۴۰۳/۲/۴       ساعت:
صفحه اصلی > آرشیو اخبار > عدم کاربردی بودن سمینارهای چاپ چاپ صفحه فید RSS

عدم کاربردی بودن سمینارهای چاپ

1393 9 27


در پی گفتگوی علیرضا صالحی با پایگاه اطلاع رسانی صنعت چاپ و بسته بندی ایران بیان داشتند که : هیچ وقت سمینارهای صنعت چاپ همسو با موضوع سمینار پیش نمی رود و این یکی از ضعف های برنامه های صنعت چاپ است زیرا کسانی که در این برنامه ها شرکت می کنند برای آن موضوع خاص در سالن حاضر شده اند اما شنونده موضوع دیگری می شوند.بیشتر صحبت هایی که بیان می شود صحبت هایی است که در کتاب های درسی وجود دارد و اگر فردی هم تحصیل نکند می تواند این مطالب را از مجلات تخصصی بخواند اما باید به این نکته توجه کرد که بازار حرف خودش را می زند و صحبت بازار با کتاب درسی متفاوت است.

این چاپخانه دار تهرانی با اشاره به کاربردی نبودن صحبت های مطرح شده گفت: همه در بازار می دانند که چه چیزی باید تولید کنند و تنها 10 درصد هستند که از وضعیت بازار خبر ندارند و به ورشکستگی می خورند اما به قدری امکانات کم  و مشکلات زیاد است که کاری انجام نمی شود.

وقتی که نمایشگاه چاپ را در ایامی برگزارمی کنند که سر چاپخانه داران به شدت شلوغ است و از سوی دیگر همه در شش ماه اول وقت خالی دارند اما نمایشگاه نیست این یعنی مدیران ما افرادی هستند که هیچ توجهی به وضعیت بازار ندارند و نمی دانند که در بازار هر کس به دنبال بهتر شدن است.

در نهایت ایشان اظهار داشتند که صنف در حال حاضر با دو مشکل برنامه ریزی نادرست مدیران و مشکلات صنفی روبه رو است و مدیران کارهای عمرانی انجام نمی دهند و تنها به فکر این هستند که بخشی از بودجه را در کارهای نمایشی خرج کنند و سمینارهای بدون برنامه نیز بخشی از این بی برنامه گی هاست.