نام کاربری کلمه عبور ثبت نام دریافت رمز عبور

این مجموعه با بیش از ۵۰ سال تجربه فعالیت در صنعت چاپ و بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه ارائه سفارشات چاپی رنگی در اندازه‌های کوچک و به عنوان یکی از بنیانگذاران ارائه سفارشات چاپی با خدمات مشترک در شرق کشور افتخار دارد با ...

امروز   جمعه       ۱۴۰۳/۱/۱۰       ساعت:
صفحه اصلی > آرشیو اخبار > صنعت چاپ و تسهیلات بانکی جدید چاپ صفحه فید RSS

صنعت چاپ و تسهیلات بانکی جدید

1393 5 31



همزمان با نامگذاری سال 93 به نام «اقتصاد و فرهنگ» اداره کل چاپ ونشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تعامل با حوزه‌‌های اقتصادی تمهیداتمناسبی را به لحاظ برخورداری چاپخانه‌داران از معافیتهای گمرکی وتسهیلات بانکی فراهم ساخته است.

به گزارش  آژانس خبری چاپ واین اداره کل این تسهیلات که با هماهنگی لازم با بانک های عامل در رسیدگی به تقاضاهای سال گذشته تسریع شده است وامکان رسیدگی به تقاضاهای این صنعت در ردیف اولویتهای صندوق توسعه ملی مورد حمایت واقبال تشکلها و اتحادیه‌ها است.

این گزارش می افزاید:در پی گفتگوهایی که پیشتر میان دفتر امور چاپ، اتحادیه چاپخانه داران و صندوق توسعه ملی صورت گرفته بود، مقرر شد تا اعتباراتی از این صندوق در اختیار فعالان صنعت چاپ، بسته بندی و نشر کشور قرار گیرد. حال به نظر می رسد این تفاهم نامه به اجرا درآمده و چاپ و نشر در اولویت های این صندوق قرار گرفته است که متقاضیان برای اطلاع از کم وکیف موضوع می توانند با این اداره کل تماس حاصل کنند.

علی نیکوسخن، ریاست اتحادیه صنف چاپخانه‌داران، نیز طی نامه‌ای از اقدام مساعد صندوق توسعه ملی مبنی بر امکان پذیرش طرح‌های صنعت چاپ و بسته‌بندی در ردیف اولویت‌های اعلام شده به بانک‌های عامل را اقدامی مبارک در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده عنوان کرد و ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران اظهار امیدواری نمود که ان‌شاءالله با همکاری بانک‌های مربوطه در خصوص رسیدگی به تقاضاهای ارائه شده در تسریع و همکاری لازم با صنعت چاپ که به حق نقش کلیدی و راهبردی در چرخه تولید و توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دارد، راانجام دهند.